Godmorgon!

Godmorgon kära läsare, klockan har precis passerat 7 på morgonen här borta i mittens rike och jag håller på att koka kaffe som jag ska ta med mig i en termos till skolan. Känns som att det här kommer bli en ganska bra dag, har gjort läxorna (har ju till och med pluggat extra på ord som vi inte ens ska ha förhör på än), sen efter skolan ska vi kolla tåg- samt flygbiljetter så vi kan planera vårt resande den här våren. Efter det blir det lunch och H&M, sen försöka hinna kolla på Suning, ett elektronikvaruhus om de har någon bra elektronisk ordlista. Behöver verkligen en, hopplöst att leta utt tecken man inte kan annars. Vi hörs i eftermiddag, nu ska jag kila, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0