Skadebekymmer

Känns som att min kropp faller sönder här borta. Var på ett nytt massageställe för ett par timmar sedan, tog den dyraste behandligen (120 spän, ändå helt ok tycker jag) för jag har ju så otroligt ont i nacken och övre delen av ryggen. Måste köpa nya kuddar tror det är därför, i vilket fall som helst så var massören jättebra den här gången! På det förra stället jag var på slutade det med att jag låg och grät, den här gågnen gjorde det också jätteont men på ett bra sätt så att det känns som att det hjälper iallafall. Sen knäckte han både rygg och nacke, så jäkla skönt. Nu känns det betydligt bättre. Något som inte känns bättre är dock min fot, eller snarare höger stortå. Vaknade igår och hade ont när jag böjde den, går inte i sömnen vad jag vet så det var verkligen underligt. Kunde iallafall gå på foten igår, det va mer än jag kunde idag kan jag ju säga. Det tog mig 30 minuter att gå till skolan imorse, en sträcka som i normala fall tar 10 minuter, som tur var förutspådde jag det så jag kom i tid. Hela tån är svullen och jag kan inte böja den alls, vaknade flera gågner inatt av att det gjorde ont och hade svårt att somna om. Vet inte om jag kan ha fått ett bett av något slag. Helmysko. Om det nu råkar finnas någon med lite medicinska kunskaper som läser detta så kan du gärna få höra av dig till mig. Vill gärna lösa mysteriet så att jag kan gå normalt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0