Trendspaning

Ok, här har vi det igen: exakt hur mycket jag älskar de här två tjejerna. Dom vet vad stil innebär. Har letat efter de perfekta runda glasögonen sååå länge men andrig riktigt hittat dom, här ser vi TVÅ par übersnygga på systrarna Olsen. Celina kan även intyga att jag SÅÅÅÅ FREAKKIN länge letat efter ett par snygga enkla svarta pumps med spetsig tå. Jag är trött på runda, jag vill ha spetsiga. Och ja, mycket riktigt, kolla på fötterna på miss Mary-Kate, är det inte ett par svarta spetsiga pumps. JOOOO!!! Åh vilken stil dom här tjejerna har alltså det är helt sjukt.

Vill även berömma de snygga kuvertväskorna. Aa. Dom har stenkoll vad det gäller mode det är en sak som är säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0