Årets första Julmust

Tror inte jag har berättat så mycket om hur den kommande helgen ser ut för min del så tänkte göra det nu. Imorgon fredag kommer hela Idol-spektaklet på besök i Linköping och jag ska faktiskt dit tillsammans med min familj, förutom Vilma som ska ha tv-kväll med mormor istället. Jag är riktigt taggad, det är första gången någonsin som jag är med vid en riktig tv-inspelning tror jag så det ser jag också fram emot. Sen på lördag är det samling redan klockan 12 för att börja förbereda lördagskvällens spelningar (Movits! och Kid Down) efersom Kåren LinTek fyller 40 år iår, jag ska nämligen få vara med att rigga upp samt ner allt ljud och ljus under kvällen. Hur spännande som helst! Sen är det ju som vanligt salsa på söndag. Som ni kanske hör så är det fullt upp de kommande dagarna så jag passar på att njuta av en riktigt skön "mini-fredag-hemma-kväll" idag istället. När jag var och handlade förut så kunde jag bara inte låta bli att köpa årets första: julmust!! Är det inte snart första advent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0