Besviken

Ni har säkert hört om igår men tänkte ändå säga några ord. Det känns sjukt tråkigt att det blev ett jäkla lotteri av det hela, vilka som fick se konserten elle inte. Klockan var staxt efter 8 och hela Globen var fylld av förväntansfulla fans, förbandet var försenat men ingen förstod varför. Snart börjar arrangörer runt omkring scnenen viska med varandra, någon bredvid skämtar och äger med sarkasm  i rösten "jaha, då blir det inställt igen". 2 minuter senare täller sig en man på scenen och läser högt att Rihanna återigen insjuknat och att konserten inte kommer att bli av. Själv ler jag för mig själv etersom jag är helt övertygad om att det är ett skämt. Inte förrän hela folkmasan i mitten börjar röra sig utåt förstår jag att det är sant. I Malmö fick de iallafall reda på att konserten var inställd innan alla hade tagit plats i arenan. Skulle vilja ha ett läkarintyg på att hon är döende för det dät var verkigen inte ok. Vi hade antagligen de bästaa platserna på hela stället, satt precis bredvid scenen längst ner. Det var som en av tjejerna sa efteråt: "Det var verkligen för bra för att vara sant.".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0