Ångest

HAllåå!!
Måndag, måndag, måndag. Det här kommer bli den tuffaste veckan sen jag började på universitetet, har en kinesiskatenta imorgon och en historiatenta på fredag. Det är sjukt svårt att plugga historia, jag vet liksom inte riktigt hur jag ska lära mig det... Tror ändå att jag börjar få ett ganska bra grepp om vad det handlar om. Alla andra år har de tydligen haft hemtenta men till det här året blev det salstenta fan va kul, speciellt eftersom vår föreläsare varit pappaledig hela hösten och vi haft ungefär 33% av de föreläsningar vi skulle haft. Så jävla dåligt tycker jag och det jag fruktar mest är Sydkoreas historia som vi inte haft en enda föreläsning om... #ångest!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Chilla bruden, det kommer gå bra!

2011-10-17 @ 12:17:26
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0