God måndag

En ny morgon, sitter här med min nya mac och bara njuter... Har en med fullspäckad dag än någonsin i skolan idag, har schemalagda lektioner från klockan 10.00 till 17.00, tre lektioner alltså. Har aldrig haft så många lektioner eller föreläsningarna på en och samma dag och jag tror det kanske är därför jag tycker det ska bli så kul. Jag tror verkligen det är en typ av människor som kan gå på universitetet, själv har jag alltid älskat skolan och gör det fortfarande så när folk har frågat hur det kändes inför att börja universitetet och faktiskt bli kvar där i sex hela år så har jag alltid svarat "hur kul som helst!". I och för sig kan jag inte svara på hur jag kommer känna om sex år men just nu känns det verkligen som jag har hamnat rätt. 2 school 4 cool!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0