Jesus Christ

Har precis komit tillbaka från ett träningspass på friidrottsbanorna dit jag drog nästan direkt efter skolan. När jag cyklade dit småregnade det och det var helt kolsvarta moln runtomkring, men så fort jag kom dit sken det upp och var hur soligt som helst. Dessutom var jag helt själv på banorna vilket jag kan tycka är ganska skönt... Nu ska jag fixa iordning lite här hemma och sen ska förhoppningsvis ett gäng från klassen hänga lite ikväll. Vi får se hur kvällen kommer att se ut.
XOXO

Dagens inspiration... High heels on

Kommentarer
Postat av: ems

ÅH GE MIG!!!!! dessa är ju verkligen TO DIE FOR!!!!!!!

2011-10-05 @ 19:31:32
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0