Tvättdilemma

Var verkligen tvungen att tvätta idag på morgonen eftersom jag dels åker till Stockholm på onsdag och sedan inte heller har några strumpor kvar... Eftersom vi inte har bokningsbar tvättstuga tänkte jag att jag ska vara tidigt ute, märk då min förvåning när jag kommer ner klockan halv sju och alla tvättmaskiner är upptagna. De är dock färdigkörda så det är bara någon jäkel som varit lat kvällen innan! Jag som behövde fem av de åtta maskinerna som finns fick panik. När jag så småningom fått in all tvätt i maskinerna och den är färdig så han samma jäkla människa som innan ockuperat alla åtta maskinerna, nu även ockuperat de enda två torktumlarna som finns och tiden står på en timme... Jävla helvete. Vad är det för fel på att kunna boka tvättstugan när 10 hus delar på åtta tvättmaskiner och två torktumlare?! Eller varför inte skaffa några fler tvättrum. Idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0