Vaknat på en ny sida..

Jag gillar inte Justin Bieber. Har aldrig gjort. Har tyckt han varit en arrogant liten unge som narcissisiskt nog själv trott att han styr världen. Men. Jag vet inte om det är för att jag gillar julen och hela stämningen kring julen, men jag gillar hans nya jullåt. Inte så mycket att jag kommer ha den på repeat i ipoden men spelas den på radio så kommer jag inte att byta radiokanal. Och det är stort! Såg nämligen på Vakna med the Voicehäromdagen när just den här låten dissades av Expressens Annika Leone, jag är alltså inte beredd att hålla med. Jag är beredd att ge Bieber en chans i juletid. Hör du det tomten, jag är riktigt snäll iår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0