Yesterday

Den här videon får sammanfatta gårkvällens bravader! Det började med middag (en högst tveksam mac & cheese) hemma hos Fanny där vi också hade blandat sangria.... Tack Sofia och Imad för det receptet! Hur gott som helst. Lite synd att jag inte hade med mig kameran bara. Jag undrar vad det där beror på, i Kina hade jag kameran med mig överallt och tog bilder på allt och alla, där är det iofs också mer legitimt att fotografera. Varför tycker svenskar att det är "pinsamt" att ta bilder!
Hoppas det kommer en längre version, kanske på Idol ikväll??

Kommentarer
Postat av: Tess

Vinnaren ur HelgensBlogg-tävling kommer upp ikväll när jag kommit hem! Har du ännu inte deltagit kan du göra det fram tills ikväll! :)

Direktlänk: http://tessvonolsson.blogg.se/2011/october/bli-helgensblogg.html#comment



(om du inte vill, förlåt att jag störde!)

Kram!

2011-10-14 @ 10:27:53
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0