Autumn, Fall, whatever you wanna call it

1 september 2011. Min favoritårstid. Då var hösten här på riktigt, den första höstmånaden inleds idag och för mig innebär den här hösten en helt ny epok i mitt liv, studentlivet är igång och studierna är på riktigt. Ska kanske ta och plocka fram handskarna för första gången iår då yr.no denna morgon endast visar 9 grader Celcius. Idag blir det en heldag då mitt schema ser ut som följande, lektion på förmiddagen, från 12-17 lunch samt ett inplanerat mördar-plugg-pass med Fanny i min klass, 17-19 konversationspass som denna gång innebär samtal på kinesiska och japanska snarare än på svenska och engelska. Är lite nervös för det eftersom jag inte pratat kinesiska med någon på ganska länge nu men hoppas kunna lära mig en del nya saker. Detta fullspäckade schema innebär dålig uppdatering under dagen men vi hörs ikväll. XXXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0