Hata Spotify!!

Från början trodde man inte det var sant! Ett musikprogram där man kunde lyssna på hur mycket gratis musik man ville, med reklamavbrott ibland då men det var inga problem det kunde man acceptera. Man tänkte, fan va skönt, äntligen ett modernt företag som faktiskt bryr sig om användarna och inte bara om pengarna. Sen blev spotify populärt. Man kunde beställa premium som kostade pengar men då slapp man reklamen, de som ville skaffade det. Sen tillkom att man bara hade ett visst antal lyssningstimmar per månad om man inte var betalande kund, ok tänkte man då, man kan väl inte vara inne och lyssna 24 timmar om dygnet ändå... Nu har ännu en regel tillkommit. Betalar man inte får man bara lyssna på en specifik låt max 5 gånger. Efter den femte gången kan man aldrig någonsin mer lyssna på just den låten via spotify. Jag orkar inte mer. Nu räcker det!! Varför ska företag hela tiden ta saker för långt bara för att det går bra ett tag!! Jag har slutat använda spotify, varför ska jag göra det när jag inte längre kan lyssna på de låtar jag vill. Spotify har blivit en fucking evil money sucking corporate machine precis som allting annat!!! Och jag som trodde de var annorlunda... Jäkla svenska uppfinning. Det är väl bara en tidsfråga innan Skype också slutar vara gratis. Jävla 2010-tal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0