IgårIdag

Igår: Drog mig till skolan för att få reda på att föreläsningen var inställd.... Det vad jag och 5 andra personer som inte heller hade koll på det..... Dagen blev dock bättre. Det var i princip bara jag och klasskamraten Fanny som redan innan fredagen gjort klart uppgiften och just därför firade vi det med ett glas vin på hennes balkong inne i stan. Kvällen fortsatte med en otroligt god middag med tillhörande blåbärspaj till efterrätt!! Har inte ätit så god mat sen jag kom hit till Linköping så tuuuusen tack för det!
Lyckades hitta hem också vilket var skönt eftersom det inte var nådigt kallt igår kväll.

Idag:
Dags för Dra't i Spa't 2011 som är en dragkampstävlig I-sektionen på universitetet anordnar, kan tillägga att jag inte ska delta men ikväll så är det fest och Slagsmålsklubben ska uppträda på scen. Kan bli en riktigt bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0