Hold your breath

Har kommit lite i ofas när det gäller bloggandet. Kom förresten på mig själv igår med att jag knappt är hemma alls. Minns seriöst inte senaste kvällen när jag bara var "hemma". Det är utgång hit och dit, salsa-söndag, fika-måndag med grannarna, möten, bestämda träffar osv. osv. Herregud! Har inte varit hemma en enda kväll sedan jag kom tillbaka till Linköping för nu en vecka sedan. Hoppas på att kanske få en hemma-kväll ikväll. Vi får se, jag är ganska bra på att lyckas planera in någonting. För övrigt så är det projektarbetet som tar mycket av min tid just nu. Iallafall en väldigt stor del av min tanke-tid.
Idag är det den 18:e april. Jag vill hälsa ett grattis till min mormor som fyller år idag! Den här dagen kommer jag spendera på campus och plugga hade jag tänkt. Jag är lite spänd inför fredag också, jag är nämligen med och arrangerar en sittning för alla som läser Asienkunskap det här året. En sittning, för er som inte har koll på det, är en (oftast) trerättersmiddag som innehåller mat, alkohol, sång, musik och allt annat som kan tänkas finnas med på en middag för studenter. Det ska bli jättekul! Nuuuuu är klockan snart halv 8, ska dra på lite kaffe som jag kan ta med mig och sedan bege mig till campus och det älskade C-huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0