Bodypump

Hoppas ni alla har ätit en semla idag! Det har iallafall jag gjort, på konversationspasset i eftermiddags bjöds det på hemgjorda semlor och det var hur gott som helst! Efter det gick jag raka spåret till Campushallen för att köra mitt allra första pass i bodypump. Jag hade ju inte riktigt koll på vilka vikter jag skulle orka träna med så jag kunde inte göra mycket annat än att chansa. Herregud! Vilket styrkepass! För varje ny övning vad jag tvungen att iaktta de runt omkring mig eftersom jag inte riktigt kunde övningarna. Men jag körde på och jag kunde knappt cykla hem efteråt, och om mina ben är döda så vet jag inte hur man ska beskriva känslan i mina armar. Kan knappt skriva på datorn, på riktigt! Men det var skönt. Ska bli skönt med lite träningsvärk imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0