Hello!

Jag skyller dålig uppdatering på två saker.
1. Det är så sjukt mycket just nu, både med plugg och annat. Är inte hemma mer än jag sover i princip.
2. Blogg.se-appen på min mobil fungerar bara någon gång då och då vilket är lite tråkigt. Ska försöka ta bort den och ladda ner den på nytt och se om det fungerar bättre då.
I vilket fall som helst ska jag denna fredagkväll iväg till Fannys kompis Emelie och äta middag med lite folk som jag inte känner, det ska bli jättekul för några av Fannys kompisar kommer från Lund och Uppsala bland annat. Måste hinna med bussen nu, puss och kärlek!
Trött? Nejdå jag jobbade inte på kravall igår och sov endast ett par timmar, drog till skolan från 10-15, kom hem och däckade i ett antal timmar och vaknade bara för nån timme sedan då Fanny väckte mig med ett sms och påminde mig om kvällens planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0