Life!

Äääääärrrrrr äntligen hemma! Har varit på universitetet sedan klockan åtta imorse då pluggdagen drog igång med modern kinesisk politik (med kinesisk karakteristika), hade en lektion mellan 13 och 15 och sedan lite mer plugg för att klockan 17 dra igång med det roligaste på hela dagen! För er som inte har koll på det så har jag börjat hjälpa till i en förening på LiU som heter Forte!, de sysslar med ljud, ljus och liknande på alla fester osv. Idag gick jag till kontoret och fick hjälp av Alex att lära mig mer om hur man spelar, lärde mig sjukt mycket och fick även en hel del tid till att själv stå och testa olika funktioner på mixerbordet m.m. Jag blir så jäkla taggad på att lära mig mer och mer så jag till slut också får spela på de riktigt stora festerna!! Vänta bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0