Problematiska teknikprylar.....

Igår var jag som vanligt och dansade salsa i stan, efter det hade vi Salsa Club Night så jag var inte hemma förrän runt 23.30 igårkväll. När jag skulle gå och lägga mig vid 00.00-tiden så slog det mig att det var Oscarsgalan på tv, kollade upp att det skulle sändas på kanal 9 men jag hittade inte kanal 9 bland mitt kanalutbud. Jag mindes vagt att jag fått hem ett papper om att kanal 9 och 11 bytt frekvens och att man då behövde göra en ny kanalsökning. Jag bestämde mig alltså klockan 00.15 för att jag skulle försöka mig på det, men... någonting gick väldigt fel för det slutade med att alla kanalerna försvann förutom Svt 2 som numera ligger på 3:an, 4:an, 5:an, 6:an, 7:an samt 8:an!!! Jag har ingen aning om hur det gick till men jag blev sjukt frustrerad. Det slår mig ibland hur mycket jag ogillar teknikprylar. I vilket fall som helst så har supersnälle räddaren-i-nöden-Alan erbjudit sig att hjälpa mig så snart ska förhoppningsvis problemet vara löst. Det känns som att asiater och tekniska prylar är en bra kombination. Vi får se hur det här slutar. Herregud. Svt 2 av alla kanaler dessutom, det är ju knappast den bästa av Svt-kanalerna.

Kommentarer
Postat av: livian

haaaaa

teknik! tack och lov kommer Alan att fixa!

min robin är backup haaaa

2012-02-28 @ 11:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0