Wzup right now:

Nu jäklar!! Tro det eller ej men jag har börjat på gym! Igår eftermiddag intdoducerade Emelie mig för Campushallen på universitetet och vem trodde att den här dagen skulle komma. Har alltid ifrågasatt människor som väljer rullbandet istället för grus under löparskorna men faktum är att det är riktigt skönt och rullbandet rullar vidare vare sig man vill eller inte så det är bara att köra på. Firade första dagen på gymmet med tacos/film-kväll hos Emelie och Marcus. Det känns i kroppen idag, men jag kör vidare med ett zumbapass. Har aldrig i mitt liv provat på den typen av träningsform så det ska bli sjukt spännande (om det nu finns platser kvar till klockan 11 men det håller vi tummarna för). Dansar ju cubansk salsa, undra om det ger mig några fördelar?
Bild på Campushallens gym-sektion, LiU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0