Bilder jag tänkt lägga ut men bara inte hunnit eller orkat så här kommer de nu alla på en gång

Skridskoåkning! Kanske inte den snyggaste men jag bjuder på den.
Jelly Beans från London! Konstigaste smaken var nog smörpopcorn...
Nytt i badrummet som jag fick i julklapp av mormor! Tema: Pretty in pink!
Vantar som värmer när det är kallt inomhus... Tack mormor!
Emelie bjöd mig på födelsedagsfika idag på Espresso House, tusen tack för den fina stunden Em!
Födelsedagspresent till mig själv, nya armband från H&M!
Fick bland annat en livs levande växt i födelsedagspresent som tydligen fungerar som någon typ av "luftrenare". Hur ska det här gå! Jag är inte den bästa på det där med hur man vattnar och inte vattnar plantor... Fin är den iallafal! Än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0