2012-07-25

HERREGUUUUD vad dagarna går. Igår träffade jag underbara saknade Rebecka för middag på Lilla Örebro. Fick även veta att hon inom en snar framtid drar till Berlin!!! Jag har verkligen världens coolaste vänner. Så stolt. Idag aka den här sommarens varmaste dag drog jag och badade efter jobbet tillsammans med mor och syster.  Direkt efter det blev det två timmar av utomhustennis med pappa. Var helt slut efter det! Åkte hem och såg lite av reprisen på Allsång på Skansen, vilka jäkla grymma tjejer Icona Pop är! Imorgon planerar jag att träffa Emelie! Ska bli så kul att få prata av sig lite. Det är det vi gör bäst! Nuuuuuu ska jag se ett avsnitt av SATC innan jag sover. Har snart plöjt igenom alla säsonger för femtioelfte gången. Gonatt!
 

Kommentarer
Postat av: ems

HOTTIIIE!

2012-07-26 @ 21:55:54
URL: http://bookofems.blogg.se
Postat av: Soff

Itotally agree, icona pop rocks, love the line "your from the 70 but I'm a 90s bitch":) so proud of beck!! Miss u two ever much<3

2012-08-05 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0