Hallå där!

Märker att jag börjar bli alldeles för bekväm för det här med bloggande. När min blogg.se-app på mobilen inte fungerat på länge så har även mina blogginlägg minskat i samma hastighet. Väldigt tråkigt. Nu under sommaren så jobbar jag varje dag och när jag inte jobbar så umgås jag med min familj och njuter av det dåliga vädret. Annars händer det inte så mycket roligt, är sjukt avundsjuk på många av mina vänner som just nu befinner sig i Kina. Skulle gärna också befinna mig där just nu och öva på min kinesiska men jag har helt enkelt fått hitta andra lösningar, klickade just hem den här boken till exempel. Ser sjukt mycket fram emot att få börja läsa den!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0