Hallå!

Har haft en fantastisk helg! Hela familjen var med mig till Linköping i lördags och flyttade, från Ryd till Valla. Nytt bostadsområde, nytt program. Längtar till hösten! Lördag kväll hann jag dessutom tillbaka till Örebro stad och träffade Debbie som jag inte har träffat på nästan ett år. Upptäckte hur mycket jag verkligen har saknat den tjejen, hon är fantastisk! Och vi delar så himla många minnen tillsammans.
Idag är det måndag igen. Herregud vad snabbt veckorna går. I eftermiddag ska jag iväg och jobba, men innan dess ska jag besöka kusin vitamin som fyller tonåring idag! Jag minns när han föddes. Hur sjukt är det. Betyder det att jag vid 21 års ålder redan börjar bli gammal? Jag väljer att svara nej på den frågan. Har fått ett meddelande från blogg.se att iPhone-appen är fungerande igen. Ska se om det kan bli lite bättre ordning på bloggandet i och med det. Det återstår att se nu i veckan!
xxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0