Snacka om väderomställning

Åhhh Paris! Vilken fantastiskt underbar stad!! 30 grader och sol under hela min vistelse och humöret var på topp. Har sett, gjort och ätit så mycket! Vill tacka Celina, Johanna, Lova, Elin, Carin och Daniel som förgyllde min resa. Tack! Nu är jag hemma i Linköping igen, lovar ett bildregn från Paris, men inte än. Jag tänkte dra iväg till Campushallen och träna men bestämde mig i sista stund för att kolla öppettiderna, det gör jag aldrig eftersom Capushallen ALLTID har öppet. Så av en ren slump kollade jag alltså öppettiderna och det visade sig att de stängde 18:00 idag. Fan också. Jaja, inte mycket annat att göra än att ge sig ut i ÖSREGNET och springa en sväng. Ingen har väl dött av lite vatten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0