I have one speed, I have one gear: go!

I have one speed, I have one gear: go!
Får man tycka att man själv är ganska grym eller är det för osvenskt? Såhär har min dag sett ut:

06:00 Uppstigning
08:00 Tenta i Kinesiska, 4 timmar
12:00 Campushallen, löpband och styrka. Kände att jag behövde ladda ur fysiskt för att kunna ladda upp psykiskt inför mer plugg på eftermiddagen. Att direkt fortsätta med tentaplugg efter en tenta kändes lite småjobbigt (fick även vara med om mitt första brandlarm på Liu, spännande...)
13:00 Dusch + Lunch hemma
14:30 Tillbaka på uni, tentaplugg inför fredag
20:30 Lämnade uni, energiförrådet var slut
21:00 Kvällssnacks till TV3´s nya program Kjelles smakresa i Asien, fantastiskt!
21:22 Firade dagen med ett halvt glas rött. Kände mig värd det. Ska trots allt vara flitig imorgon också. Jag tror stenhårt på belöningssystemet.
22:00 Somnar med boken Governance and Politics of China

THE END! Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0