Nu är Eric Saade igång igen

Jag vet att jag har hoppat på honom tidigare och jag ber om ursäkt men jag måste bara kommentera det som idag kan läsas i Aftonbladet: "Fansen är ursinniga på Eric Saade". Jaha och vad handlar nu detta om... Jo! Det är nämligen så att nu har narcissisternas narcissist bestämt sig för att ta ut en avgift på exakt 1500 svenska riksdaler för att få komma backstage, ta en bild, få en autugraf och säga hej till flickidolen. Inser inte Saade att majoriteten av hans fans inte har en chans att kunna betala det med sin veckopeng? Eric Saade svävar nu väldigt högt över jordens yta, han behöver komma ner på fötter igen och kanske börja twittra på svenska istället för engelska (för nej Eric, du har faktiskt inte så många internationella fans). Tänker direkt på en kolumn av Alex Schulman för ungefär ett år sedan, snälla ta er tid att läsa det här. Det är så bra, och så rätt. Eric Saade, en sorglig liten människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0