Shall I compare thee to a summer's day

Tänkte berätta två saker. Det första är att jag fått panikångestattack över allt plugg och uppsatsskrivande. Är inte van vid det och tycker det är ganska jobbigt. Biter dock ihop och gör mitt bästa. Det andra är att jag börjat spela Draw Something. Ett väldigt enkelt spel som går ut på att rita och gissa vad kompisar sedan ritar. Hur kul som helst! Juste det var en sak till, det är ju tisdag idag och det betyder Desperate-kväll med Emelie! Jag såg det som en anledning till att städa, något som jag inte ens kan minnas sist jag gjorde. Så nu är det rent! Öppnade dessutom fönstret en liten stund för att få in lite luft men istället för luft flög årets två första flugor in. Jippi, eller? Enda nackdelen med att det blir varmare. Alla jäkla insekter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0