Galen helg!

Har haft en riktigt fullspäckad helg. Jobbade på festivalen BEAT12 i Norrköping och sov inte många timmar om nätterna. Igår kom jag hem vid 13:00 utan att ha sovit en blund. Jag åt lunch och tänkte fixa dygnsrytmen genom att försöka hålla mig vaken. Det gick sådär för vid 14:30 däckade jag. Sov tills jag blev väckt av Betty klockan 21:00 för att jag var sen till en skypeträff. Skypade i 1 1/2 timmar och trodde först jag hade förstört dygnet helt. Men jag hade fel, för 22:30 däckade jag igen och sov till klockan ringde vid 7:00 imorse. Så jag har sovit i nästan 16 timmar det senaste dygnet. Helt sjukt! Dock så var festivalen grym trots lite dåligt med folk. Förutom stora namn som E-Type och Hardcore Superstar så upptäckte jag faktiskt några nya bra artister. En av arrangörerna hade rest runt i Storbritannien och sett en kille med akustisk gitarr och munspel spela på någon pub, tagit hans nummer, och ringt upp honom till BEAT. Han var grym! Sion Russel Jones, ett nytt namn art lägga på minnet. Andra favoriter var The Majority Says och Marcus Price & Carli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0