May the fourth be with you.

2012-05-04
Känns som en härlig dag idag. Var uppe med tuppen (egentligen ännu tidigare faktiskt) och åt en tidig frukost till nyhetsmorgon. Var tvungen att tacka nej till en vin-frukost hos en kompis (har aldrig varit på en vinfrukost men det lät intressant...) för att istället öva på mitt tal som jag ska hålla idag. Klockan 13.15 smäller det! 10 minuter på kinesiska inför klassen och sedan blir det frågor på det. Det är nästan frågorna som jag är mest orolig över. Mennn måste ändå säga att efter att ha rabblat igenom talet några gånger så börjar det kännas helt ok med tanke på att jag skrev klart det så sent som igår.
Hoppas att vädret håller i sig och att det i alla fall inte kommer börja regna idag, för idag är det dags för utekravallen, aka UK! Är så taggad!! Var på stan igår och lunchade med Fanny på ett supermysigt café som heter Babettes i stan och passade på att svänga förbi systemet på vägen hem för att ladda upp inför idag. Längtar till klockan 15.00 i eftermiddag, då blir det officiellt HELG för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0