Take care

Hallå! Har precis klarat av ett seminarium med opponering av mitt projektarbete. Det gick riktigt bra faktiskt! Trots att det blev två glas rosé igår. Hade lite ångest igår över hur jag skulle hinna med en förfest med Fanny, Isabelle och gänget och samtidigt försöka infinna mig på min granne och tillika Örebrovän Josefs födelsedagsfirande. MEN! Jag har en förmåga att hinna med ganska mycket så fixade faktiskt in båda tillställningarna på samma kväll. Hade varit noggrann och läst de projektarbeten jag skulle opponera på i förväg. #duktigstudent
Nuuu har precis min italienska granne bjuditi mig på lunch, riktig italiensk pasta-pesto... Det kunde ju inte bli bättre! Kände mig först lite skyldig över att tacka ja, men jag brukar alltid tacka nej så tror ändå det var ok. Jag började faktiskt fundera över hur jag skulle hinna laga lunch idag, måste städa, diska och sedan i eftermiddag börjar festivalen BEAT12 i Norrköping som jag ska jobba på. Det skulle bli lite tight med tid, men det ser ju ut att ha löst sig nu. Btw, nu är det ju vår på riktigt! Visst det regnar lite, men det är ju typ 20 grader, iallafall här i Linköping, träden blommar och det luktar gräs. Underbart!
Rolig skylt från Kina som jag hittade på nätet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0