Volturi

Klockan är snart 19:00 och jag är redan hemma för dagen! Aktieutbildning del 2 blev tyvärr inställd men det gör att jag istället hinner diska och plugga lite. Helgen i Göteborg var brutal! Riktigt kul! Mycket fest och lite sömn. Hann dessutom träffa Vassili under lördagen som tog med mig och några klasskompisar till ett fik i Haga med världens största kanelbullar. Så jäkla mysigt :) På kvällen var det sittning med i:are från Chalmers och sedan en sjukt stor halloweenfest på campus. Ska se om jag kan få några bilder från festen, jag var Jane Volturi......


Kommentarer
Postat av: Cel

Äääälskar det fiket! Brukade alltid gå dit med Kristin när hon bodde i Göteborg!

2012-11-08 @ 10:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0