Box 70

AAAHHHHH Jag tror aldrig att jag har varit så här trött i hela mitt liv. Jo kanske. Men inte på väldigt länge. Jag drog med mig Andrea i min klass på ett Box-pass. Boxning alltså. I hela 70 minuter varade passet och det där med vattenpauser det var inte inplanerat. Otroligt jobbigt!!! Han körde STENHÅRT. Just efteråt var jag illamående och orkade inte ens lyfta upp vattenflaskan. Men nu ett par timmar senare känns det fantastiskt. Kommer sova jäkligt gott. Imorgon blir det linjär algebra igen. Jag älskar matematik! Och jag är faktiskt inte ironisk. Att skriva siffror är fantastiskt kul och känslan när man ser i facit att man har RÄTT är obeskrivlig! Kan försöka lägga upp någon bild på några av mina uträkningar imorgon så ni får se hur det ser ut. NU ska jag sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0