Snö!!!

Ok jag är medveten om att det kanske inte syns på bilden men just nu så snöar det faktiskt här i Linköping. Kontrolltentan i förmiddags gick sådär måste jag säga. Väl utanför tentasalen visade det sig ganska snabbt att alla hade fått olika svar på allt. Vår examinator har tidigare föreläsningar sagt att om det är så att vi får konstiga siffror till svar så har vi förmodligen räknat fel eftersom han (enligt honom själv) är snäll och ger snälla siffror (dvs. får vi (643/18)√57907 så har vi nog gjort något fel). Under hela tentan ekade just de där orden i mitt huvud då jag gång på gång fick konstiga siffror till svar och jag räknade igen och igen. Jag börjar tvivla otroligt på mig själv! Nu i efterhand så tror jag att vår examinator bara sa så för att driva med oss, för alla hade tydligen resonerat exakt likadant som mig och också fått konstoga siffror. Jag har ingen aning om hur det gick så det är tur att det bara var en kontrolltenta! Nu laddar jag istället om för BERLIN! Om några timmar lämnar jag snö-Linköping för Stockholm!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0