Underground Berlin

Tror att det är bra att rensa bort alla onödiga siffror som finns i huvudet och försöka att organisera de av betydelse. Just därför var jag precis på mitt första spinning-pass! Riktigt kul. Nu är jag hemma igen med organiserade siffror och tänkte nu också passa på att försöka organisera min packning. Jag blev lite konfunderad när Rebecka berättade på Skype att det i Berlin är vanligt att folk blir nekade på krogen för att de är för fint klädda. Hon berättade om en kompis till henne som hade haft vanliga converse, jeans, t-shirt och skinnjacka en kväll och då oroat sig för att hon var för dressad! Herregud! Vad ska man då ha på sig? Jag förstår ingenting men killarna i klassen som varit i Berlin förut bekräftar det här. Den här informationen försvårar packningen något men en sak är jag iallafall säker på, klackarna stannar hemma!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0